18b36f23-ad00-479b-8849-72a8dd54fc71.png

Utjecaj: Psihologija uvjeravanja

19,99 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana 15,00 
Samo 5 na zalihi

Dodavanjem ovog proizvoda ostvarujete besplatnu dostavu

Klasičan priručnik o uvjeravanju, utjecaju i manipulaciji – međunarodni bestseler s više od pet milijuna prodanih primjeraka – sada u novom izdanju, s novim istraživanjima, uvidima i primjerima.

U ovom hvaljenom bestseleru Robert Cialdini — kum utjecaja i uvjeravanja — pomoću svojih legendarnih sedam načela utjecaja (reciprocitet, sviđanje, društvena potvrda, autoritet, oskudica, obvezivanje i dosljednost te jedinstvo) objašnjava zašto ljudi pristaju na tuđe zahtjeve (čak i kada to ne bi trebali) i kako se ti uvidi mogu etički primijeniti u poslovnim i osobnim odnosima. Pritom čini ovu važnu temu iznenađujuće jednostavnom – ne moramo biti znanstvenici kako bismo naučili koristiti ovu znanost, bilo da se želimo obraniti od neetičkih pokušaja utjecaja, bilo da sami želimo postati utjecajnijima. Kombinirajući eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao utjecati na razne ljude te koristeći se uvidima prikupljenima tijekom 35 godina znanstvenog istraživanja, ali i nezaboravnim pričama i zanimljivim primjerima, autor je napisao sveobuhvatan vodič za korištenje ovih načela kako bismo druge potaknuli da rade u našu korist.

Broj stranica
464
Format knjige
135 X 205 mm
Godina izdanja knjige
2023
Jezik izdanja
Hrvatski
Nakladnik
Uvez
Meki
Barkod
9789531325875
ISBN
9789531325875
SKU
KO9789531325875

Nema recenzija za ovaj proizvod.

Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

Ostavite recenziju

Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.

Prijavite se

Budite korak ispred drugih

Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!