0e81343b-cd67-4b72-83ae-0209d829b9e2.png

Upravljanje komunikacijom i odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru

30,00 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana 30,00 
Samo 1 na zalihi

Sveučilišni udžbenik M. Radalja i A. Mikića u 8 poglavlja (1. Neprofitne organizacije, komunikacija i odnosi s javnošću; 2. Menadžment i upravljanje komunikacijom u neprofitnim organizacijama; 3. Specifičnost upravljanja komunikacijom u neprofitnom sektoru; 4. Odnosi s medijima u neprofitnom sektoru; 5. Marketing u neprofitnom sektoru; 6. Prikupljanje sredstava (fundraising); 7. Lobiranje u neprofitnom sektoru; 8. Specifična područja odnosa s javnošću neprofitnog sektora), te 9. Priloge, 10. Reference i 11. Literaturu prikazuje raspon aktivnosti koje ovaj sektor u svakodnevnom djelovanju poduzima te precizno istražuje i izlaže specifičnost njihovih odnosa sa javnošću i upravljanja komunikacijom.

Raznolikost neprofitnih organizacija pretpostavlja strateš­ko planiranje upravljanja komunikacijom koje nije samo vještina prenošenja informacija već most koji povezuje organizaciju s dionicima i njihovim ciljnim javnostima, uključujući i najširu zajednicu. To je svojevrsni mrežni sustav koji nastoji prenijeti i ostvariti ciljeve neprofitne organizacije na njezine dionike i javnost. Ključno je stoga prepoznati osnovne ideje i specifičnosti različitih djelatnosti neprofitnog sektora kako bi se zadobila potpora i ostvarile pozitivne promjene u zajednici. Jedno od najvažnijih područja upravljanja komunikacijom su i odnosi s javnošću sa svim svojim tehnikama i alatima – od onih tradicionalnih do suvre­menih.

Kroz uvod u povijesni razvoj, osnovne postulate, analize sluča­jeva, istraživanja i praktične savjete, čitatelji će shvatiti da pravilno usmjerenom komunikacijom možemo povećati vidljivost, zadobiti podršku, unaprijediti odnose s ciljnim javnostima te pomoći ostvarivanju pozi­tivnih. Moći ćemo proširiti znanje o planiranju i izvršavanju uspješne komuni­kacijske strategije, identificirati važne dionike i uspostaviti pozitivne odnose s njima, uspostaviti i održavati dobre odnose s dona­torima i sponzorima, razvijati komunikaciju s medijima i osigurati da neprofitna organizacija bude najbolje predstavljena koristeći pritom i suvremene medije i društvene mreže. U radu svake organizacije pa i neprofitne s vremena na vrijeme pojave se krizne situacije te se je potrebno pripremiti i znati reagirati u tim okolnostima koristeći se komunikacijskim tehnikama specifičnim za krizno komuniciranje.

Uključena su također poglavlja o menadžmentu i marketingu u neprofitnim organi­zacijama, jer su ta područja isprepletena s odnosima s javnošću a važna su za upravljanje komunikacijom. Pred kraj osmoga poglavlja uvršteni su i odnosi s javnošću u sportskim organizacijama jer veći broj sportskih organizacija u Hrvatskoj djeluje u obliku udruge.

U radu sa studentima uočena je potreba dodavanja sažetaka svakog poglavlja, pitanja za ponavljanje te dodatne literature za one koji žele (sa)znati više. Osim studentima, knjiga je namijenjena i prak­tičarima te onima na upravljačkim funkcija­ma, volonterima, zaposlenicima ili njihovim članovima.

Broj stranica
254
Format knjige
205 X 260 mm
Godina izdanja knjige
2024
Uvez
Tvrdi
Jezik izdanja
Engleski
Barkod
9789531695541
ISBN
9789531695541
SKU
KO9789531695541

Nema recenzija za ovaj proizvod.

Budite prvi koji će ostaviti recenziju!

Ostavite recenziju

Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.

Prijavite se

Budite korak ispred drugih

Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!