Budite korak ispred drugih
Pretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!
Sveučilišni udžbenik M. Radalja i A. Mikića u 8 poglavlja (1. Neprofitne organizacije, komunikacija i odnosi s javnošću; 2. Menadžment i upravljanje komunikacijom u neprofitnim organizacijama; 3. Specifičnost upravljanja komunikacijom u neprofitnom sektoru; 4. Odnosi s medijima u neprofitnom sektoru; 5. Marketing u neprofitnom sektoru; 6. Prikupljanje sredstava (fundraising); 7. Lobiranje u neprofitnom sektoru; 8. Specifična područja odnosa s javnošću neprofitnog sektora), te 9. Priloge, 10. Reference i 11. Literaturu prikazuje raspon aktivnosti koje ovaj sektor u svakodnevnom djelovanju poduzima te precizno istražuje i izlaže specifičnost njihovih odnosa sa javnošću i upravljanja komunikacijom.
Raznolikost neprofitnih organizacija pretpostavlja strateško planiranje upravljanja komunikacijom koje nije samo vještina prenošenja informacija već most koji povezuje organizaciju s dionicima i njihovim ciljnim javnostima, uključujući i najširu zajednicu. To je svojevrsni mrežni sustav koji nastoji prenijeti i ostvariti ciljeve neprofitne organizacije na njezine dionike i javnost. Ključno je stoga prepoznati osnovne ideje i specifičnosti različitih djelatnosti neprofitnog sektora kako bi se zadobila potpora i ostvarile pozitivne promjene u zajednici. Jedno od najvažnijih područja upravljanja komunikacijom su i odnosi s javnošću sa svim svojim tehnikama i alatima – od onih tradicionalnih do suvremenih.
Kroz uvod u povijesni razvoj, osnovne postulate, analize slučajeva, istraživanja i praktične savjete, čitatelji će shvatiti da pravilno usmjerenom komunikacijom možemo povećati vidljivost, zadobiti podršku, unaprijediti odnose s ciljnim javnostima te pomoći ostvarivanju pozitivnih. Moći ćemo proširiti znanje o planiranju i izvršavanju uspješne komunikacijske strategije, identificirati važne dionike i uspostaviti pozitivne odnose s njima, uspostaviti i održavati dobre odnose s donatorima i sponzorima, razvijati komunikaciju s medijima i osigurati da neprofitna organizacija bude najbolje predstavljena koristeći pritom i suvremene medije i društvene mreže. U radu svake organizacije pa i neprofitne s vremena na vrijeme pojave se krizne situacije te se je potrebno pripremiti i znati reagirati u tim okolnostima koristeći se komunikacijskim tehnikama specifičnim za krizno komuniciranje.
Uključena su također poglavlja o menadžmentu i marketingu u neprofitnim organizacijama, jer su ta područja isprepletena s odnosima s javnošću a važna su za upravljanje komunikacijom. Pred kraj osmoga poglavlja uvršteni su i odnosi s javnošću u sportskim organizacijama jer veći broj sportskih organizacija u Hrvatskoj djeluje u obliku udruge.
U radu sa studentima uočena je potreba dodavanja sažetaka svakog poglavlja, pitanja za ponavljanje te dodatne literature za one koji žele (sa)znati više. Osim studentima, knjiga je namijenjena i praktičarima te onima na upravljačkim funkcijama, volonterima, zaposlenicima ili njihovim članovima.
Nema recenzija za ovaj proizvod.
Budite prvi koji će ostaviti recenziju!
Za ostavljanje recenzije potrebno je biti prijavljen.
Prijavite sePretplatite se na naš newsletter i prvi saznajte za popuste, nove proizvode i ekskluzivne ponude!